2014년 11월 12일 수요일

I caught a Thai Airways B787s today!/今日タイ航空のB787機を捕獲しました!

I was able to take pictures of the first flight of a Thai Airways Boeing 787-8s to Fukuoka today. I left home at 7, and headed off to the airport by bicycle. But I couldn't take a picture of the first flight TG648 from Bangkok because the plane had already arrived. I only took pictures of the return flight TG649.
今日タイ国際航空のB787-8機の写真撮影に成功しました。朝7時に家を出て自転車で向かったのですがあいにくにも記念すべきフライトであるバンコク発TG648便はすでに到着していたので残念ながら撮れず折り返しのTG649便のみの撮影となりました。

The plane was taking off on Rwy 16R at 12:03pm Japan time. I met two plane enthusiasts next to me. They had been waiting to have a tripod and try to take a picture. Aircraft registration number HS-TQB was used for the first flight.

飛行機は午後12時03分に滑走路16Rから離陸。そばには二人の飛行機マニアたちがいて写真を撮ろうと三脚を持って待ち構えていました。機体番号はHS-TQBでした。
I had tried to take a up-close picture of the plane during takeoff.
離陸中の飛行機を間近で撮影して見ました。
The plane went into the sky.
離陸後の飛行機。


댓글 없음:

댓글 쓰기